Veel gestelde vragen

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Als we je bestelling én betaling ontvangen hebben, gaan we je bestelling direct klaarmaken. Normaal gesproken heb je de bestelling dan binnen 1-3 werkdagen in huis. Zijn er bijzonderheden of kunnen we het artikel niet direct leveren? Dan brengen we je daar uiteraard van op de hoogte!

Ik was niet thuis op moment van bezorging. Wat gebeurt er met mijn pakketje?
Liep je planning anders dan je dacht? Geen probleem. Als de bezorger niemand thuis treft, zal hij het pakketje bij de buren aanbieden. Lukt dat ook niet, dan krijg je een bericht in je brievenbus. Daarop staat wanneer je pakket opnieuw wordt aangeboden.

Ik heb betaald, maar nog geen bevestiging gehad per e-mail
We sturen een bevestiging van je bestelling per e-mail als je bestelling volledig is afgerond. Is dat het geval, maar heb je nog geen bevestiging per mail gehad? Controleer dan a.u.b.:

  • of de bevestigingse-mail niet per ongeluk in je spamfilter terecht is gekomen.
  • of je betaling succesvol is geweest.

Geen e-mail in de spamfilter en wel betaald? Neem dan even contact op met onze klantenservice via het contactformulier of via info@reclaimed.nl. Stuur bij je bericht een screenshot mee van je betaling. Wij nemen dan contact met je op.

Hoe kan ik inloggen in mijn account?
Je kunt heel eenvoudig inloggen in je persoonlijke account. Rechtsboven in de webwinkel van Reclaimed vind je de knop ‘Mijn account’. Klik hierop en log vervolgens in met je en wachtwoord.

Hoe wijzig ik mijn adresgegevens?
Persoonlijke gegevens zoals je adres kun je eenvoudig aanpassen in je persoonlijke account.
Rechtsboven in de webwinkel van Reclaimed vind je de knop ‘Mijn account’. Klik hierop en log vervolgens in met je en wachtwoord. Je komt dan op de pagina waar al jouw gegevens te vinden zijn. Deze kun je direct aanpassen.

Hoe kan ik een bestelling terugsturen? En tot wanneer?
Je kunt de artikelen naar ons terugsturen. Bij je bestelling zit een retourcoupon waarop we precies uitleggen hoe je de bestelling kunt retourneren.

Bestelling retour: wanneer krijg ik mijn geld terug?
Op het moment dat wij je retourzending in goede orde ontvangen hebben, zorgen wij ervoor dat je het geld teruggestort krijgt.

Heb ik garantie op mijn bestelde artikelen?
Ja, Reclaimed jewels levert alle artikelen met wettelijke garantie. Dat betekent dat je altijd recht hebt op een goed product. Meer over onze garantie lees je onder het kopje garantie.