Navigatie
  • Gratis verzending vanaf € 100,-
  • Verrassend lage prijzen
  • Unieke vintage sieraden
  • 8.3 beoordeling door klanten

Klachten en garantie

Bij Reclaimed streven we ernaar om u de best mogelijke producten en diensten te bieden. We begrijpen echter dat er soms situaties kunnen ontstaan waarin u vragen heeft, klachten wilt indienen of meer wilt weten over onze garantievoorwaarden. In deze sectie vindt u gedetailleerde informatie over hoe we omgaan met klachten, welke garanties we bieden en hoe we samen op zoek gaan naar passende oplossingen. Lees verder om meer te ontdekken over onze toewijding aan uw tevredenheid en de stappen die u kunt nemen als u niet helemaal tevreden bent. 

 

Indien het product een gebrek vertoont dat niet zichtbaar was op het moment van aankoop, dan moet u dit binnen de aangegeven garantieperiode aan ons melden. Indien, naar het oordeel van Reclaimed het product inderdaad gebreken vertoont die niet te wijten zijn aan normale slijtage, verkeerd gebruik en/of het niet verrichten van onderhoud, dan herstelt Reclaimed kosteloos het product. Tijdens de reparatieperiode heeft u geen recht op een vervangend product of enige vorm van vergoeding. Als reparatie niet mogelijk is, wordt er gekeken naar een vervangend/soortgelijk artikel. Wanneer dit ook niet mogelijk is, dan zullen wij het aankoopbedrag crediteren. 

Als u zicht niet houdt aan de door Reclaimed gegeven instructies, of als u het product op een verkeerde manier heeft gebruikt, heeft u geen recht op garantie. Wij kunnen samen met u kijken naar een passende oplossing of reparatie. Deze kosten zijn echter voor uw eigen rekening.

 De garantie op onze producten is als volgt:

  • Voor pre-owned sieraden geldt een garantieperiode van 6 maanden;
  • Voor pre-owned horloges geldt een garantieperiode van 12 maanden op het uurwerk;
  • Voor nieuwe sieraden of horloges geldt een garantieperiode van 12 maanden. 

 

Bent u niet tevreden? Laat het ons weten! 

We doen onze uiterste best om u zo goed en correct mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat niet alles verloopt zoals gepland. We zetten alles op alles om dit zo goed mogelijk op te lossen. Wilt u een klacht indienen over een product of onze dienstverlening? Volg dan de onderstaande stappen:

  1. Maak uw klacht eerst bij ons kenbaar. Wij nemen uw klacht serieus en dit biedt ons de gelegenheid om eventuele fouten te corrigeren en onze dienstverlening waar mogelijk te verbeteren. U kunt uw klacht e-mailen naar [email protected] 
  2. Beschijf duidelijk welke klacht u heeft en vermeld relevante informatie, zoals het ordernummer, uw persoonlijke gegevens en hoe wij contact met u kunnen opnemen. Als foto's uw klacht verduidelijken, willen we u vragen om deze foto's toe te voegen aan uw e-mail. We streven ernaar om binnen zo kort mogelijke tijd, maar uiterlijk binnen 14 dagen, inhoudelijk te reageren op uw klacht. 
  3. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)''.