Navigatie
  • Gratis verzending vanaf € 25,-
  • Verrassend lage prijzen
  • Unieke vintage sieraden
  • 8.3 beoordeling door klanten

Klachten en garantie

Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat u als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

 De garantie op onze producten is als volgt:

  • Voor vintage/tweedehands sieraden geldt een garantieperiode van 6 maanden, dit doet niet af aan de wettelijke garantie.
  • Voor vintage/tweedehands horloges geldt een garantieperiode van 12 maanden, dit doet niet af aan de wettelijke garantie.
  • Voor nieuwe artikelen geldt de wettelijke garantie. 

Mocht uw aangekochte artikel binnen deze periode stuk gaan, zullen wij eerst proberen het sieraad of horloge kosteloos te repareren of vervangen. Mocht dit niet lukken krijgt u het aankoopbedrag van ons vergoed. 

Bent u niet tevreden? Laat het ons weten!

We doen onze uiterste best om u zo goed en correct mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We zullen er alles aan doen om dit zo goed mogelijk op te lossen. Wilt u een klacht indienen over een product of onze dienstverlening? We vragen u de volgende stappen te volgen.

  1. Maak uw klacht eerst bij ons kenbaar. Wij behandelen uw klacht serieus en het geeft ons de kans eventuele fouten te herstellen en onze dienstverlening waar mogelijk te verbeteren. U kunt uw klacht mailen naar [email protected] of stuur een brief naar Reclaimed, t.a.v. Klachtafhandeling, Industrieweg 24, 3286 BW Klaaswaal.
  2.  Omschrijf daarin duidelijk welke klacht u heeft en vermeld relevante gegevens, zoals ordernummer, uw persoonlijke gegevens en hoe wij u kunnen bereiken. Indien dat uw klacht verduidelijkt, vragen we u ook foto's toe te voegen aan uw e-mail. We streven ernaar om zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk te reageren op uw klacht.
  3. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)."
  4. Wij waarderen het zeer, als u ons op hoogte stelt van eventuele problemen. Daarmee geeft u ons ook de kans om in goed overleg een oplossing daarvoor te vinden en zo mogelijk in de toekomst te voorkomen.