Navigatie
  • Gratis verzending vanaf € 100,-
  • Verrassend lage prijzen
  • Unieke vintage sieraden
  • 8.3 beoordeling door klanten

Veel gestelde vragen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met je Reclaimed-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice 088-1021010.

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Als we je bestelling én betaling ontvangen hebben, gaan we je bestelling direct klaarmaken. Normaal gesproken heb je de bestelling dan binnen 1-3 werkdagen in huis. Zijn er bijzonderheden of kunnen we het artikel niet direct leveren? Dan brengen we je daar uiteraard van op de hoogte!

Welke verzendmaatschappijen gebruikt Reclaimed?
Reclaimed maakt gebruikt van verschillende aanbieders voor het versturen van pakketten. Welke aanbieder het pakketje komt bezorgen is afhankelijk van de waarde en het land. Wij maken gebruik van PostNL, Micropakket en UPS.  Zodra wij jouw bestelling versturen ontvang je van onze verzendmaatschappij een track en trace code. Zo weet je precies wanneer je bestelling onderweg is en wordt afgeleverd.

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?
Zodra je een bestelling hebt geplaatst, kan je zelf het bezorgadres van die bestelling niet meer aanpassen. Je kunt het bezorgadres alleen wijzigen door contact met ons op te nemen. Ben je bijvoorbeeld verhuisd en wil je het bezorgadres in je account wijzigen? Dat kan! Ga in je Reclaimed-account. Hier pas je jouw bezorg- en factuuradres eenvoudig aan.

Ik was niet thuis op moment van bezorging. Wat gebeurt er met mijn pakketje?
Liep je planning anders dan je had gedacht? Geen probleem. Als de bezorger niemand thuis treft, zal hij het pakketje bij de buren aanbieden. Lukt dat ook niet, dan krijg je een bericht in je brievenbus. Daarop staat wanneer je pakket opnieuw wordt aangeboden. Bij duurdere items hebben wij speciale transportdiensten die het pakket niet bij de buren zullen afleveren maar een nieuwe bezorgpoging zullen doen.

Ik heb betaald, maar nog geen bevestiging gehad per e-mail
We sturen een bevestiging van je bestelling per e-mail als je bestelling volledig is afgerond. Is dat het geval, maar heb je nog geen bevestiging per mail gehad? Controleer dan a.u.b.:

  • Of de bevestigingse-mail niet per ongeluk in je spamfilter terecht is gekomen.
  • Of je betaling succesvol is geweest.

Geen e-mail in de spamfilter en wel betaald? Neem dan even contact op met onze klantenservice via het contactformulier of via [email protected]. Voeg in je mail een screenshot toe van je betaling. Wij nemen dan contact met je op.

Ik heb meerdere artikelen besteld die op verschillende locaties liggen. Hoe worden die bezorgt?
Iedere winkel gaat het product uitleveren wat is besteld. Service noemen wij dat. Het kan dus zijn dat je meerdere pakketjes ontvangt met verschillende track en trace codes. Heb jij ervoor gekozen om je bestelling op te halen in één van onze winkels? Dan verzamelen we alle producten en nemen we contact met je op als alles klaar staat.

Hoe snel heb ik mijn bestelling of reservering op een afhaallocatie?
Als we je bestelling of reservering ontvangen hebben, gaan we je bestelling of reservering direct klaarmaken. Normaal gesproken is een bestelling of reservering binnen 1-3 werkdagen op een afleverlocatie. Bestel je producten van meerdere winkellocaties dan versturen wij deze gratis naar een afhaallocatie. Service noemen wij dat! Zodra de producten binnen zijn op de afhaallocatie nemen wij contact met je op. Je kunt dan de producten bekijken, passen en betalen.

Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen onder de € 100 rekenen wij € 6.95 verzendkosten. Vanaf de € 100 is de verzending helemaal gratis.

Hoe kan ik een bestelling terugsturen?
Je kunt de artikelen naar ons terugsturen. Dit kun je doen door gebruik te maken van onze retourpagina.

Bestelling retour. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

Heb ik garantie op mijn bestelde artikelen?
Ja, Reclaimed levert alle artikelen met wettelijke garantie. Meer over onze garantie lees je onder Garantie.

Op welke manieren kan ik betalen?
Bij Reclaimed hebben wij verschillende betaalmethodes. Zowel online als offline. Op de pagina Betalen kun je alle betaalmogelijkheden bekijken.

Mijn betaling via IN3 lukt niet of wordt geweigerd, wat moet ik doen?
Wanneer jouw betaling via IN3 (betalen in 3 termijnen) niet lukt, dan verzoeken we je om contact met hen op te nemen. Wegens privacyredenen kunnen wij niet zien wat de weigering veroorzaakt.

Je kunt in3 bereiken via:
https://www.payin3.nl/nl/consumenten/klantenservice/

Wanneer je een product bij ons in de winkel of online gereserveerd dan kan je deze ook in meerdere termijnen betalen je krijgt dan pas het product na afbetaling. Zie Layawayservice hieronder.

Hoe werkt het betalen via Layaway?

Layaway betalen in 3 maandenBetalen via Layaway houdt in dat je 10% van de koopsom betaald. Het restant wordt binnen 3 maanden, in maandelijkse termijnen, ingelost.

Voorbeeld: Een sieraad kost € 500.

€ 500 x 10% = € 50 aanbetaling

Restant

€ 450 : 3 = € 150 per maand

Onze Layaway service bieden we alleen aan in onze winkels voor meer informatie of een ander Layaway plan neem contact met ons op. Meer over onze betaalmogelijkheden lees je onder Betalen.

Hoe worden de prijzen online weergeven?
Al onze genoemde prijzen zijn inclusief BTW.


Hoe kan ik een product reserveren?

Al onze producten kan je reserveren om in de winkels te bekijken of passen. Plaats het product in de winkelmand en kies bij Bezorging de optie Reserveren en selecteer daarna de gewenste zichtlocatie. Natuurlijk kan je ook één van onze winkels bellen om een product te reserveren. Onder het winkelmandje staat de locatie van het product. Je kunt producten reserveren van meerdere locaties wij zorgen er dan voor dat de producten naar de gewenste zichtlocatie worden verzonden. Wij nemen contact op als je reservering is aangekomen zodat je kan komen kijken, passen en betalen.

Hoelang kan ik een product reserveren?
Al onze producten kunnen maximaal 1 week worden gereserveerd. Dit gaat in zodra het product(en) op zichtlocatie aanwezig zijn. Wilt u langer reserveren om welke reden dan ook neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik inloggen in mijn account?
Je kunt heel eenvoudig inloggen in je persoonlijke account. Rechtsboven in de webwinkel van Reclaimed vind je de knop ‘Mijn account’. Klik hierop en log vervolgens in met je e-mailadres en wachtwoord. Ben jij je wachtwoord vergeten? Vraag dan je wachtwoord op.

Hoe wijzig ik mijn adresgegevens?
Persoonlijke gegevens zoals je adres kun je eenvoudig aanpassen in je persoonlijke account.
Rechtsboven in de webwinkel vind je de knop ‘Mijn account’. Klik hierop en log vervolgens in met je en wachtwoord. Je komt dan op de pagina waar al jouw gegevens te vinden zijn. Deze kun je direct aanpassen.

Hoe voeg ik artikelen toe aan mijn verlanglijst?
Je kunt heel eenvoudig een product toevoegen aan je verlanglijst. Dit doe je door naast de knop winkelwagen de knop verlanglijst aan te klikken het artikel komt dan automatisch op je verlanglijst.

Hoeveel saldo staat er op mijn cadeaukaart?
Heb je alleen de code van de cadeaukaart bewaard en wil je weten wat de waarde ervan is? Kijk dan met de saldo checker hoeveel er op jouw cadeaukaart staat. Werkt dit niet? Neem dan even contact met ons op. Met de code kunnen wij opzoeken hoeveel de cadeaukaart waard is.

Hoe kan ik mijn cadeaukaart inwisselen?
Klik tijdens het afrekenen bij betaalwijze op “Reclaimed Cadeaucard”. Vul hier je code in. Natuurlijk kun je met de cadeaukaart ook betalen in onze winkels.

Waar komen jullie reviews vandaan?
Onze reviews zijn verzameld van klanten die in de shop een aankoop hebben gedaan. Deze klanten krijgen via hun e-mailadres het verzoek een review te plaatsen. Bij het plaatsen van een review krijgen zij de optie om een gepersonaliseerd bericht achter te laten. De link naar de reviews is te vinden onder aan elke pagina. Hier vind u meer informatie over het review beleid van Trustpilot: https://nl.trustpilot.com/trust/how-reviews-work

Hoe kan ik mijn kortingscode inwisselen?
Klik tijdens het afrekenen onder aan bij betaalwijze op “Kortingscode”. Vul hier je code in.

Belangrijke linkjes

7 Claimes van Reclaimed